Annorlunda djurmönster

Trots min uttalade förkärlek för dels 80-tal, dels glamrock tycker jag inte om djurmönster; det senaste årets orgie i leopardmönstrat har därför defintivt inte fallit mig i smaken (fast i ett anfall av sinnesförvirring köpte jag en leopardmönstrad topp på H&M som jag inte använt). Zebramönstrat är inte bättre, eller blandningar av de båda.

Här, hos den amerikanska designern Rachel Roy tycker jag dock att det funkar och att det blir en spännande kontrast mot de andra plaggen och materialen.


Bilder: www.style.com


Just nu spelas: Hanoi Rocks: "New York City"


Kommentarer
Postat av: Lena

ja, jag håller absolut med dig. framförallt de två till höger känns lite fina och snygga. vanligtvis tycker jag att djurmönster är väldigt "tacky", men här är det lite annorlunda.

2008-06-14 @ 20:23:01
URL: http://froekenlila.blogspot.com/
Postat av: Evis

Jo, de till höger har en air av klass man vanligen inte ser i samband med djurmönstrat.

2008-06-14 @ 20:31:39
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0