Snurrelisnurr

Det är något med helklockade kjolar som gör att man vill snurra runt, runt som en ballerina. Annars hade jag tänkt mig en bild där jag balanserar som på lina, kallad "en elefant balanserade", men jag fick inte till något bra sådant foto - det är svårt att ta kort med automatisk utlösare. Så piruett blev det:


Linne: H&M
Kjol: hemmasydd
Strumpor: Lindex
Handledsskydd: arbetsterapeuten

Annars sitter jag hemma och förbereder föredrag hela dagen.


Just nu spelas: Bobby Darin: "Splish Splash"


Kommentarer
Postat av: ingela

Fint kort !

Jag har tappat bort mina handledsskydd någonstans i huset :( Troligen i mitt sy/hobbyrum för där är det ordentig oordning...

Är du hemma nästa vecka så vi äntligen kan ses ?

Kommer hem på fredag och om det regnar i helgen (ingen målning av huset) är jag ledig att göra vad jag vill :) Fick ett akut behov av medeltid när vi var på Hägnan !!

2008-07-14 @ 19:46:51
URL: http://ingelasmobil.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tycker också att det är en bra och livfull bild. :)

2008-07-14 @ 21:59:17
Postat av: Evis

Tack!

Ingela: Jag åker troligen hem till Norra Björke på onsdag och kommer inte hem förrän på söndag, men nästa vecka är jag i stan. Rickar jobbar helgen dock.

2008-07-14 @ 23:01:46
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vi kom hem för en halvtimme sen. Gäsp, borde sova...

Nästa vecka en regnig dag hör jag av mig.

2008-07-19 @ 04:28:13
URL: http://ingelasmobil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0