En föga spännande Elloskatalog

Ellos höstkatalog kom idag och mottogs efter noggrann undersökning med ett stort gäsp. Jag brukar vara rätt så entusiastisk över postorderkataloger, men i den här kändes det som att jag sett precis allting redan förra året och en hel del även åren innan det (de förbaskade Chloé-inspirerade A-linjeformade jackorna som vi sett i minst tre år nu). Lite kläder jag gillade fanns det dock, och de var föga förvånande rutiga. Och så fanns det ett par stövletter i röd lack som jag nog måste ha och ett par pumps i grönt, svart och guld som jag kanske måste ha.


Bilder: www.ellos.se


Skorna är förstås i syntet och därför förhållandevis billiga: 349 (för de röda) respektive 399 kronor paret.
Kappan kostar 999 och kjolen 299; kjolen finns förresten i svart också.


Just nu spelas: The Church: "Night of light" från Heyday

Kommentarer
Postat av: B-M

mmm, håller med dig där, inte så spännande.

DEt fanns en klänning i olika grå nyanser som jag skall prova på att klicka hem.

2008-07-01 @ 15:17:51
Postat av: Evis

Jag vet vilken - den var fin.

2008-07-01 @ 15:25:11
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Inger

Jag orkar inte ens tänka på höst än ;-)

Men jag gillar kappan.



Provade en blommig klänning på Gina Tricot i dag, tyvärr var den lite konstig i formen så jag kände mig som 100kg i den. "Harriet tunic art nr 24783 på deras hemsida"

2008-07-01 @ 18:05:00
Postat av: Annaa M

Nej usch, grårutigt vill jag inte tänka på nu! Kappan liknar väldigt mycket den som Mellan köpte på Top Shop för ett par säsonger sedan, fast den var snyggare.



Jag köpte en knallrosa behå på Lindex idag. Nedslående. När Mellan skulle desperatköpa behåar inför resan så blev det bland annat den. Den var en av de tre som fanns i 75DD. Nu visade det sig vara nästan lika illa med 80D.

2008-07-01 @ 18:32:22
URL: http://annaamattsson.blogg.se/
Postat av: Bim H-D

S

Har fått katalogen, dock ej packat upp den än... höst, kände jag bara...

Dock kom jag på mig själv när jag läste texten... Mer och mer för varje ord jag läste blev jag mer och mer lite trött och nonchalant i tonen... ungefär uttråkad... detta kan kvitta mig, vi har sett det förut... inte det där - men oj, det där bara måste jag ha... ;)

Må så grankott... hm... ngn som undrar hur hon har det med stavningen idag - jag alltså ;)

2008-07-01 @ 20:18:52
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0