Detta är kärlek

Minimarkets kollektion för våren och sommaren 09. Jag hade världens problem att välja ut vad jag skulle visa - jag sovrade hårt och ändå kom inte de coola blusarna, kjolarna och klänningarna med effektfullt manipulerat tyg med.


Bilder: Kristian Lövenborg/Modette


Jag måste nog se till att få forskningsanslag så att jag kan köpa mig lite kläder från Minimarket.

PS. Hoppas ni kommer ihåg det här inlägget som visar en  blus av Vionnet från 1930-talet med en likadan rosett som den andra klänningen från vänster.

Kommentarer
Postat av: Lena

oh, vilka fina klänningar. nu gäller det att börja spara ihop lite pengar..

2008-07-04 @ 10:39:13
URL: http://froekenlila.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0