Dagens - med nya sandalerna

Idag har jag som längst varit till affären, men jag fick i alla fall luftat de nya sandalerna. De är som sagt från Hectors i Nossebro och av märket Tamaris, som enligt vännen Annika, Som Vet Sånt, är ett riktigt bra märke som har bra sulor och håller bra. Då framstår ju 99 kronor som ett ännu bättre pris än det gjorde innan (de hade kostat 500 kronor).


Klänning: Gina Tricot, jag har sett att de har
samma fast i lite annorlunda mönster och
färger inne nu.
Skor: Tamaris

I övrigt har jag haft "nöjet" att tvätta 8 maskiner när den ena tvättmaskinen var trasig, så att jag fick klara mig på en.

Kommentarer
Postat av: ingela

Tamaris är ett av mina skomärkesfavoriter. Deras högklackade är riktigt sköna. Fast tyvärr har jag sällan användning för mina vita högklackade sandaletter. Dock har jag kvar ett par beige pumps från 80-talet från Tamaris. De har jag inte burit sen ditt 30-årskalas :)

2008-07-22 @ 02:05:54
URL: http://ingelasmobil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0