Burberry Prorsum - inspirerande och lätt att inspireras av

Även om själva plaggen i sig är snygga så är det hur de kombineras som är det mest attraktiva i Burberry Prorsums resortkollektion för 2009. Det betyder att även om man inte har råd med den vackra kappan i mönstrat siden så kan man ta till sig idén att sätta ett smalt skärp ovanpå allting - ovanpå en kappa, eller en kofta, eller varför inte en kavaj?
Vi kan väl lika bra säga med en gång att den här looken förmodligen är snyggast på en smal och rak figur, men man kan ju helt enkelt ta och prova med plagg man har hemma och se om man gillar resultatet. Inte behöver man vänta till januari heller, jag kan tänka mig det här redan i höst.


Bilder: www.style.com


Just nu spelas: Planxty: "True love knows no season" från The woman I loved so well


Kommentarer
Postat av: bokmald

hej och tack för din kommentar!

Det känns skönt att veta att det finns fler i bloggvärlden som håller med. Jag kommer fortfarande ihåg hur vi i skolan lärde oss:



Kalle kastar bollen till dem.

De kastar bollen till Kalle.





Till ditt inlägg säger jag att jag gillar tanken på att använda ett skärp över allting. Skärp är ju dessutom något som vde flesta har råd med, och guldkorn hittas ofta i den egna eller någon släktings garderob eller på second hand/loppis.

2008-07-01 @ 11:27:33
URL: http://www.metrobloggen.se/bokmald
Postat av: jsa

Jag har ju sedan barnsben, mormors favoritmärke ärvdes tydligen i nedstigande led, älskat Burberry så jag säger; jaja ja! Inte bara för att det är Burberry utan för att det är riktigt jäkla snyggt! Ohiii

2008-07-01 @ 21:03:16
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0