Tröjan har kommit!

Min nya t-shirt med X-ray Spex på kom idag. Om ni kommer ihåg så ville jag testa Fifth Column Classics "girls"-modell, även om den bara finns i medium.
De skrev att det var mycket stretch iden, men mycket stretch skulle jag inte kalla det: den var av en lite stadigare bomullstrikå än t ex H&Ms toppar och hade därför mindre stretch. Det är å andra sidan ett tecken på att den kommer att hålla formen längre.
Och jag kan ha den, men large hade passat mig bättre - och det är ju bara rimligt eftersom medium är typ 38-40 och jag är en 46-48, dvs egentligen en X large. Det största problemet är egentligen längden, eftersom jag har så lång överkropp; den når precis ner till linningen på mina låga jeans. Det bästa är de nätta ärmarna, som gör att det går smidigt att ha en tunn kofta över. Och att det är en tröja med X-ray Spex förstås.

image550



Just nu spelas: The Church: "Day of the Dead" från  Sometime Anywere


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0