Mando Diao

Ellie uppmärksammade mig på att Mando Diao medverkar i ett reportage i modemagasinet King, och är på omslaget. Manligt mode intresserar mig inte annat än på en rent modeteoretisk nivå; min man hittade sin stil för 20 år sedan och han kommer inte att ändra den - jag vill det inte heller - men jag är rätt förtjust i Mando Diaos stil. Lite grann syns på omslaget:

image472

Jag minns att de var hemskt snyggt klädda när jag såg dem spela på Liseberg, och att jag fick nästan den där tonårskänslan av idoldyrkan när jag såg videon till "Long before rock'n roll". Fast det var ju inte för kläderna, eller ens för att de är söta pojkar, utan för att de gör så bra musik.
Och den 7e Mars ska vi gå och se dem!!!
Förra gången de spelade i Göteborg sölade maken så länge att biljetterna hann ta slut, men nu har vi biljetter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0