Köplust

Eller i alla fall provlust. Expressen visar idag lite shoppingtips och där fanns i alla fall två plagg, från Indiska respektive Lindex, som jag vill prova och kanske köpa:
image555
Bilder: www.expressen.se

Dock fanns ingen av dem på respektive butiks egen hemsida, vilket gör mig lite tveksam; det händer rätt ofta att kvällstidningarna tipsar om sådant som redan försvunnit ur sortimentet. Jag får väl ta en titt in i butikerna någon gång nästa vecka. Ärmskärningen på blusen är så speciell att den defintivt kräver en provning.


Just nu spelas: Teenage Fanclub: "Only with you" från Man-made


Kommentarer
Postat av: ingela

Det som slog mig var hur amatörmässigt bidspelet var gjort !?
Mysko...

2008-01-26 @ 21:52:53
URL: http://ingelasmobil.blogg.se
Postat av: Annaa M

Instämmer med Ingela. Och så fula en del kläder var. Indiskas dåliga skärningar tröttnade jag på för åratal sedan för att inte säga decennier. Men Lindexblusen var intressant.

2008-01-27 @ 04:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0