Det blir kanske ingen fest

Får se om det blir någon 40-årsfest ikväll. Maja har varit febrig och kräkts i två dagar nu. Igår kräktes hon förvisso bara en gång och i natt inte alls. Men hon hade ont i magen i natt och vaknade var tjugonde minut. Lägg därtill att jag hade så ont att jag hade svårt att sova och inte somnade förrän vid halv fyratiden. Sen ville Maja gå upp klockan halv åtta. Så jag är trött.
Maja ska förstås inte på någon fest, så vi kan inte matcha varandra i våra rosa och svarta klänningar, men det kan hända att jag och mamma åker en sväng i alla fall; om jag orkar.

Jag funderar på vad jag ska ha för skor i såna fall. De får inte vara för höga eftersom det nog blir dans. Kanske de här, fast i svart (jag har två par). De är inte så höga att gå i som de verkar, eftersom de har platå också.

image499


Det blir i alla fall rätt täckande svarta strumpbyxor.


Just nu spelas: Editors: "An end has a start"


Kommentarer
Postat av: DONNASANDRA

Hoppas hon kryar på sig, låter inte alls roligt att må så dåligt :-(

2008-01-12 @ 12:52:08
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Evis

Hon är mycket bättre nu; nu är det nästan bara jag som är trött.

2008-01-12 @ 13:29:26
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0