Den som ändå hade ett bystmått på 85 centimeter

Då skulle jag ha köpt det här mönstret. Men nu är det närmare måttet runt min bröstkorg utan bröst, så det är kört; jag tror att det här mönstret är lite för komplicerat för att jag ska orka jobba med att korrigera det så mycket, skillnaden är dessutom lite över 20cm och det är rätt mycket.

image488


För att verkligen uppskatta klänningen (eller snarare klänningarna) måste man dock också läsa vad Erin skriver om den.


Just nu spelas: The Jam: "English Rose"


Kommentarer
Postat av: Älvan

Åh, men jag har ju nästan det bystmåttet! Vilket underbart mönster!

Synd bara att jag just nu är fattig som en kyrkråtta.

2008-01-11 @ 09:51:30
URL: http://aelvan.blogspot.com
Postat av: ingela

Jag är sugen på att sy en liknande ärmlös klänning med snörning i livet till en fest i mars. Problemet är att jag tror det kan vara svårt att dansa i en så vid kjol...
Kanske ska ha lös underkjol som jag kan ta av?

2008-01-11 @ 14:49:49
URL: http://ingelasmobil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0