Dagens hemmamys

Jag har haft besök  av Ingela idag, så förmiddagen ägnades åt att plocka upp och dammsuga eftersom ett av hennes barn är allergiskt. Sen umgick vi några timmar och nu är jag alldeles slut; för så är det när man är sjuk: till och med det som ät trevligt tröttar. Och trevligt var det, för både vuxna och barn, så det får vi göra om. I alla fall, så här mysigt och bekvämt är jag klädd i dag:

image557
Klänning: Ellos
Strumpor:
Cronerts ullstrumpor

Även om vår lägenhet är varm även när vi bara har hälften av element på på låg värme, eftersom vi har tre lägenheter under oss vars värme vi får del av, så är det skönt med ylle runt värkande leder och ben. Och så gillar jag den lite "halv-kliiga" känslan.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Väntade just på rapport vad som hänt under dagen. Här har det mest fixats. Har just slängt en hel kasse gamla fula tröjor.

Ingela skulle behöva komma hit också! Regelbundet.

2008-01-27 @ 20:25:56
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se
Postat av: Evis

Jag är så trött att jag inte fått gjort så mycket idag. Jag har bakat mjuk pepparkaka och sytt färdigt en rätt så gothig kjol till Valeria, men behöver henne här för att kunna ta foton. Just nu läser jag på lite inför morgondagens alla föreläsnignar.

2008-01-27 @ 21:23:05
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: ingela

Jo, det var kul att ses igen !
Det gick bra med sonens astma, men då hade jag gett honom lite extra medicin också.

Barnen älskade din pepparkaka, hoppas det blev över till mannen ?

Säg till när du vill/kan följa med på drinkar på stan, helst en tisdag eller torsdag eftermiddag/kväll...

Synd att du bor så långt bort Annaa, annars hade vi kunnat byta tjänster med varann :)
Städning mot barnvakt ?

Jag bjöd in gäster i fredags just för att piska mig själv att städa och plocka undan.

2008-01-28 @ 14:10:59
URL: http://ingelasmobil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0