Snygga kostymer

Jag har inte bara lyckats få i mig tre riskakor, lite juice och några klunkar te utan att må mer illa än jag gjorde förut - jag ha rockås lyckats se större delen av Melodifestivalen. Musiken vill jag inte yttra mig om, men jag tycker att Björn Gustafsson hade en snygg kostym när han framförde Haddaways "What is love".
Eftersom jag inte kom ihåg vem det var som gjort låten kände jag mig tvingad att googla och hittade då den här lilla pärlan med en man i snygga kläder:



Så här såg faktisk pojkar ut på 80-talet, om de var synthare i alla fall; och jag tycker att det är snyggt.


Just nu spelas: Howard Jones: "Things can only get better"


Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Ja, ingen dålig kille, nej... Och långrock eller bara vanligt rock på killar/herrar tycker jag är snyggt! Dock har jag valt fel sorts karl, han ser inte klok ut i dem ;) Oki, man kan sy en åt honom så det blir rätt längd beroende på längd, osv... Men, kul? nä... ;)
Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som försöker kurera sin förkylning hon... suck...

2008-02-10 @ 13:43:46
URL: http://www.sjoebacka.se
Postat av: Evis

Min man skulle också se konstig ut i det; men jag är så nöjd med hur han ser ut i jeans och tröja.

2008-02-10 @ 14:22:46
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0