Pest eller kolera?

Som ni säkert vet så har Aftonbladet varje månad en omröstning om vilken av Sofi Fahrmans klädslar, som hon fotograferats i under månaden som är snyggast. I vanliga fall brukar jag faktiskt rösta, bland fyra klädslar brukar det alltid finnas något som ser någorlunda ut; om än vare sig spännande eller trendigt. Men inte den här gången: allt ser lika illa ut! Jag kan faktiskt inte välja. Det är ju inte hennes fel att hon har ett extremt "vanligt" utseende, men om man ska vara någon slags modeexpert och trendkunnig måste man väl för sjutton kunna klä sig bättre än sådär?


Just nu spelas: The Ramones: "Teenage Lobotomy"


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Såg det och tänkte som min mamma sa när man slagit sig och gnällde över begynnande blodförgiftningar och sånt; Tänk inte på det så går det över!

2008-02-19 @ 11:13:29
Postat av: B-M

Tack för förklaringen på olika fabrikat längre ned! Vad är skillnaden på polyester och polyamid, vet du det?

2008-02-19 @ 11:29:27
Postat av: Maritha

Inte det där blanka tältet hon har på sig längst ned iaf. Skulle jag bli tvingad att välja någon av dem skulle jag rösta på den första även om jag inte gillar hennes skor.

2008-02-19 @ 11:31:44
Postat av: Evis

Både polyester och polyamid är polymerer, men de tillhör olika kemiska grupper. Nylon är en polyamid.

2008-02-19 @ 11:56:48
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0