Ooh! Ooh!

Ellie visade en bild på Chloe Sevigny i den här klänningen och jag vill så gärna ha den! Varför kan de inte göra den i XL också? Den är inte ens speciellt dyr: 129 dollar, dvs under en tusenlapp och det skulle jag faktiskt kunna tänka mig att betala för den här, trots min realtivt sett taskiga ekonomi; om den bara hade funnits en storlek större. Det är problematiskt med omlott när man har stor byst, men jag hade kunnat överse med det också och fixat det på något sätt.

image661
Bild: www.bebe.com


Just nu spelas: The wedding present: "What did your last servant die of" från George Best


Kommentarer
Postat av: Maritha

Den är helt fantastisk.

2008-02-18 @ 21:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0