Nakkna

Nakkna visade också på Stockholms modevecka: vackra och annorlunda kläder som ändå är fullt bärbara. Jag gillar särskilt topparna med sina utskärningar. Jag hade förstås gillat dem ännu bättre om de inte varit svarta - allt utom ett fåtal grå plagg var tyvärr svart och det blir lite enahanda till slut.

Jag vet att svart är ett trick för att få billigare material att se ut att vara av högre kvalitet och enkla plagg att se mer sofistikierade ut, men Nakkna behöver inte den sortens knep; så jag antar att de helt enkelt älskar svart bra mycket mer än jag gör.

image594
Bilder från www.modette.se


Just nu spelas: The Jesus and Mary Chain: "You trip me up", en av de där låtarna som låter som om det är en väldigt högljudd dammsugare eller annan maskin i bakgrunden - jag gillar sånt.


Kommentarer
Postat av: Maritha

Nakkna kanske är som jag helt enkelt :) Svart är mys i min värld och jag kan känna mig fånig och clownaktig i för mycke färg. Ja jag vet det är skitfånigt.

2008-02-04 @ 11:52:54
Postat av: sofia dahlén

Jag hålle rmed topparna är så fina! Och jag älskar hela looken längst till vänster.

Sen gillar jag svart så det passar mig bra :)

2008-02-04 @ 15:18:21
URL: http://www.conspicere.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0