D&G - Tartan overload

Ni trodde säkert aldrig att ni skulle höra mig säga detta, jag trodde inte att jag skulle säga detta, men: Det kan bli för mycket skotskrutigt!
Kanske inte i en "outfit", i brist på bättre ord, men i en modevisning; D&G har just bevisat detta:

image667
Bilder: www.style.com

Var och en av dessa klädslar är i mitt tycke alldeles förtjusande (möjligen med undantag av sjaletterna) och till och med fem tillsammans är det snyggt - men när det är tjugo-trettio, som i visningen bli det lite mycket. Fast just de här skulle jag gärna ha allihop :)

De visade också några grejer som inte var skotskrutiga och de var riktigt fina de också:

image668
Bilder: www.style.com

I synnerhet gillar jag den underbara 70-talsensemblen till vänster och klänningen i mönster hämtat från schalar från Paisley (som är en ort i Skottland). Byxorna och jackan skulle jag förstås aldrig ta på mig själv, men man kan väl tycka att det är snyggt i alla fall?

Nu ska jag bada och sen ska vi se på fotboll (i mitt hushåll hålls det på Liverpool) och imorgon åker jag till Stockholm!! Något litet bloggande kan vi kanske få till då också, salongsberusade bilder på mig och Annaa kanske?


Just nu spelas: Weezer: "My best friend" från Make Believe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0