Den går tillbaka

Min klänning från Haléns kom idag och den går tillbaka. För det första var den en betydligt tråkigare korallfärg än jag hade tänkt mig, men sånt kan man väl vänja sig vid, men jag klarade inte av det slarviga utseendet på sömnaden. Det stod visserligen "råa kanter" i beskrivningen, men jag hade inte kunna drömma om att de fanns överallt, man hade till och med skurit upp bandkantningen runt halsen och likaså knappslån så att det blev två ofållade remsor. Jag fixar inte sånt.
Locktången har jag inte provat än, men den är säkert tillräckligt bra. Jag har ont och är seg idag, så jag ska nog lägga mig en stund istället.


Just nu spelas: Hanoi Rocks: "Hypermobile" från Street Poetry



Kommentarer
Postat av: Annaa M

Kan så här i efterhand berätta att viss dotter sänkte plagget ifråga redan efter en kort blick. Men vad besviken man blir när man beställt något som inte funkar. Ska strax gå iväg och hämta min dragväska från Josefssons nu. Är lite orolig för den där tröjan! Blusen kommer inte förrän om en månad.

2008-02-22 @ 18:04:43
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0