En seg dag

Jag kom hem och i säng vid tretiden igår, så dagen har rätt mycket ägnats åt att vara seg. Jag har dock varit nere på stan och bytt en kappa som jag köpte till en av mina döttrar på rea på H&M förra torsdagen - det visade sig att hon inte ville ha den så vi bytte den mot en blus med ok i spets, en mössa och två par overkneestrumpor. Jag har också köpt systerns födelsedagspresent, så nu återstår bara att komma på något till Rickard.
Mitt paket från ASOS kom inte idag heller, trots att jag fick ett mail om att det var skickat redan fredagen den 5e - jag undrar vad Posten gör.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Om du fortfarande inte fått det så kan det vara läge att höra av sig till posten!!



För ett antal år sedan skickades min nya dator med Posten, det visade sig att iom att brevbäraren inte kommit in i mitt hus pga portkod belv paketet bara liggande.. DEt hela slutade med att jag fick åka dit och leta rätt på de själv... Så kolla upp det!!

2008-12-17 @ 00:50:44
Postat av: Annaa M

Jag minns Mellans födelsedagssstaffli från Ellos för många år sedan, just då Posten var död. Hon fyller 28 oktober. Lagom till jul hade hela två stafflier helt enkelt som Jessica beskriver blivit liggande utan att någon hörde av sig, på det där utlämningsstället på gamla posten på Linnégatan dit vi inte alls längre hörde. Det där staffliet bidrog starkt till att vårt lokala postombud strax därpå sa upp sitt avtal med Posten, hon var trött på alla missnöjda kunder som hon inte kunde hjälpa.

2008-12-17 @ 06:45:45
URL: http://annaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0