Matcha örhängen och strumpor

Visst kan man göra det. Varför man skulle vilja göra det är en annan sak, men så här gick det till: I morse tog jag på mig ett par av mina gosigaste strumpor, eftersom jag är riktigt förkyld och allmänt hängig. När jag nu skulle ta på mig för att gå på möte på jobbet tänkte jag att det ju var kul med neonrosa strumpor, men de såg lite udda ut när allt annat var blått eller grått. Så det blev även mina neonrosa ringar.
Det som är käckt med skor som är lite öppna, som mina nya grå, är att ens roliga strumpor syns.


Örhängen: Kicks
Kofta: Zara
T-shirt: Konserttröja från i år
Jeans: H&M
Skor: Remonte

T-shirten har jag alltså inte köpt för att se cool ut i en tröja med ett band jag aldrig hört, än mindre gillar, vilket annars verkar vara någon slags trend bland yngre modebloggare, utan för att jag faktiskt gillar Iron Maiden och var på konserten.


Just nu spelas: Inte Iron Maiden utan The Jesus and Mary Chain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0