Inte ens jag är färgglad jämt

Det här känns lite som att Annaa kunde haft det på sig. Snyggt tycker i alla fall jag och, till skillnad mot klädseln från i förrgår, inte det minsta käckt.


Kavaj: Monki
Linne med luva: Indiska
Jeans: H&M Squin
Skor: Converse

Jag känner mig väldigt duktig idag; för trots att jag sovit ca 2,5 timmar i natt (reumatism i kombination med högljutt busväder) kastade jag mig på cykeln vid halv nio och drog ner till Domkyrkan för att höra en diskussion om medeltid, historieåterskapande, kulturmöten mm med professor Thomas Lindkvist och stadsmuseichefen Ingrid Lomfors. Klockan 9 på morgonen alltså! Nu ska jag bara orka läsa mer tidig medeltidshistoria idag.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

ha ha, det stämmer nog gott, så skulle jag lätt kunna se ut! Fast jag har färger ibland jag också. Orange som bekant, t ex.

2008-08-14 @ 13:17:13
URL: http://annaamattsson.blogg.se/
Postat av: Evis

Jo, du har ju ofta färg, så det var lite fel, men plaggen i övrigt.

2008-08-14 @ 13:26:06
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Älvan

Det där linnet från Indiska är verkligen jättefint! Jag köpte ett likadant på rea uppe i Östersund. Fördelen med att handla däruppe jämfört med härnere i Stockholm är enorm - där fanns det små kläder och stora skor kvar på rean, medan det härnere brukar finnas stora kläder och små skor.

2008-08-16 @ 10:41:37
URL: http://aelvan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0