Carlandersparken 01.10

Jag och maken var på krogen med väninnan C som fyllde år igår. Efter att krogen stängde åkte han hem till oss och jag gick hem till C. De som känner henne vet att det är inget mindre än ett mirakel att jag faktiskt var hemma klockan kvart över ett.


Jacka och strumpor: Lindex
Topp: Indiska
Bälte: Monki
Kjol: H&M
Skor: Skopunkten


Jag inledde kvällen i mina älskade platåskor med dödskallar på från DinSko, men de gick sönder under kvällen. Just de var verkligen apkass kvalitet; de gick sönder efter att jag använt dem tre gånger och sen har vi försökt laga dem på olika sätt. Jag tror att jag ska titta in hos den lokale skomakaren med dem - för även om det bara är plast så älskar jag dem så mycket och de är så bekväma för att vara så höga.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Vad synd med platåskorna, de var ju så snygga! Må de vila i frid i skohimmelen...



Men David & Goliaths t-shirts finns i stl s-xl, både på nätet och i butikerna!

2008-08-19 @ 19:33:39
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0