Ut i etern

och dimman. Nu ska jag åka till radion igen. Ute är det tjock dimma - sån tur att jag har en starkt cerise blomma i håret då, så att jag syns. Dagens klädsel blir premiäranvänding för blusen jag köpte på rea för 20 kronor på Monki. Eftersom den är beige tyckte jag att jag behövde lite röda och cerise accessoarer.

image829
Blus: Monki, som sagt
Bälte: Billig klädaffär som ligger vid korsningen
Västra Hamngatan/Kungsgatan
Kjol: hemmasydd
Strumpbyxor: KappAhl
Kängor: Legaro

Jag hade tänkt ha skor med klack till den här kombinationen egentligen, men tyvärr har jag fått mer inflammation igen i mina fötter, så nu är det skor med ilägg som gäller. Kolla in min väldefinierade vadmuskel på höger (mitt höger) ben förresten!

Kommentarer
Postat av: Monika

Det var därför jag och bröderna hade illröda toppluvor när vi var små - mamma ville att vi skulle synas i trafiken!

2008-04-10 @ 10:35:46
Postat av: Bim H-D

Hm, lite grått - ungefär som vädret utomhus... dock gör dina tillbehör det betydligt gladare än det är utomhus, urk... Ja, urk för utomhus då alltså, suck... Hm, varför hittar du alltså så härliga strumpor för? Här finns nada, ungefär... Tantfärg och möjligen svart i olika varianter... Helt ok med svart, men lite kul vore det med någon färg - jagar ju fortfarande något åt... plommon? eller den stilen... Hm, tur man har några i brunt och grönt att ta fram - håller hårt i den och vågar nästan inte använda dem, nej... ;)
Må så grankott idag också ;)

2008-04-10 @ 11:37:53
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: Evis

Nu har solen kommit fram och det är riktigt härligt, men i morse var det riktigt kallt.

2008-04-10 @ 14:11:49
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0