Min första stora kärlek

Jag har upptäckt en sak som till och med är bättre än Medeltidsveckan på Gotland, ja till och med än ett Blåvitt SM-guld: Svenska Historikermötet. Jag har haft två fantastiska dagar, mött jättetrevliga människor att prata historia och även partaja loss med. Väldigt få sysslar med textil eller mode, men nu är det ju så att hur mycket jag än älskar kläder är historia, all historia, min första stora kärlek, modeintresset kom sen. Nu svävar jag en bit ovanför marken, men är något trött efter bara fyra timmars sömn natten till idag.
Imorgon ska jag återvända till ämnet kläder. Samt tvätta just sådana.


Just nu spelas: The Jesus and Mary Chain: "Dream Lover" från Munki


Kommentarer
Postat av: DONNASANDRA

Jag förstår dig fullständigt. En sådan tillställning skulle jag nog älska också!

2008-04-27 @ 08:38:17
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0