En inget vidare dag

Jag är kass i magen idag, det var jag igår också, och det påverkar förstås hela dagen. Därför blir det ingen tjusig, uttänkt outfit, ni kan titta här om ni vill se hur jag ser ut nu när jag ska gå ut. Ärendena jag ska avklara är att få prefektens underskrift på min ansökan om forskningsanslag, hämta ut barnens pass och titta in på Monki och eventuellt köpa tröjan alla redan har köpt (med alla menar jag Hanna, Sassy och någon mer som jag inte kommer ihåg).
Jag skulle egentligen ha tvätta också, men jag känner mig för kass för det och flyttade tvättiden till på torsdag när maken är ledig och kan hjälpa till.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Det var ju inte så lätt att förstå av det där vilken tröja som avsågs. Var tvungen att skumma igenom alla HF:s inlägg vilket jag tycker är mycket tröttsamt. Utan att finna vad jag sökte.
Jag brukar ju inte räknas till alla i just det klientelet normalt sett heller, men jag har inte köpt en enda tröja till ordinarie pris på Monki ännu i år. Så jag är inte en av alla! Men nyfiken.

2008-04-01 @ 12:30:09
Postat av: Evis

En åttiotalströja med öppet över armarna. I alla fall så hade jag tänkt visa bilder på den när jag köpt den, men den fanns bara kvar i S/M.

2008-04-01 @ 14:45:23
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0