Blått och vitt hos Urban Outfitters

De här fina klänningarna hos Urban Outfitters hade jag kunnat tänka mig att ha i sommar. De är väldigt olika stilen, men söta på sitt sätt. Jag gillar den högra bäst, men skulle förmodligen se bättre ut i den vänstra.

image808image809
Bilder: urbanoutfitters.co.uk

Om någon av dem hade passat mig förstås, men de gör de inte eftersom de bara görs upp till L. L motsvarar i de flesta fall storlek 42, och det enda sätt jag skulle kunna få ner byst- och höftmått till storlek 42 är genom bröstförminskningsoperation respekteve radikal omstrukturering av bäckenet - det räcker inte att gå ner de fyra kilo jag har ner till normalvikt, eller för den delen tio kilo. Jag har vägt 15 kilo mindre än vad jag gör nu och mina bröst och höfter var ändå för stora för storlek 42.
   Men för er som är mer normalt byggda kan jag tala om att de kostar 48 respektive 65 pund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0