Utilikilts

Jag undrar om utilikilts någonsin kommer att slå i Sverige?
Hur som helst, jag tycker att det är rätt så coolt. Det är väl dags att även karlar får välja mellan kjol eller byxor igen? Jag tycker faktiskt att den sista bilden på andra raden på denna sida var riktigt het, men även att mannen längst till höger på tredje raden på nästa sida visar att det kan vara väldigt stilfullt med kiltliknande plagg på män.
Sen var det kanske inte lika snyggt på de ovårdade, överviktiga rockers-grabbarna, men det tror jag inte har med kilten att göra.

Riktiga rutiga kiltar, vare sig det är på pipers eller punkare är förstås alltid jättesnyggt.

/Eva

Kommentarer
Postat av: Telefonissan

Intressant. Coolt? Funderar på saken. Känns möjligen lite för amerikanskt för att kunna slå igenom här hos vanliga män. Som sagt, äkta kilt är aldrig fel på en karl.

Jag tycker utilikilten var käckast på den glade polismannen. Började genast nynna på "Cause I'm a lumberjack and I'm okay."

2007-11-13 @ 10:09:33
Postat av: Evis

Jo, den sortens associationer kommer lätt när man ser en del av de bilderna.

2007-11-13 @ 12:33:52
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Sara

http://www.blaklader.com/sv/nyhetsarkiv/ostindiefararen-kina/ Det är förresten Linus på bilden...

2008-05-14 @ 21:22:30
Postat av: Stefan



Hej Eva!

Jag är en kille som skulle vilja fråga dig vad du anser om breda bälten på killar? Själv är det, det enda jag använder! Helst skall de vara 15 cm eller bredare, gärna med stora och tunga spännen!!! Vad är din åsikt?

Ha en bra dag.

Mvh Stefan

2010-06-08 @ 14:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0