Strumpor

Något som du, eventuella läsare, snart kommer att bli varse är att jag är mer än normalt förtjust i sockor och strumpor. Så till den grad att jag har stenkoll på Lindex aktuella sortiment och beställer strumpor från utlandet (från Sock Dreams). Och nu precis kom en ny försändning. Eftersom jag har börjat använda långbyxor igen efter ett mångårigt uppehåll köpte jag den här gången ankelsockor. Annars är väl överknästrumpor eller längre mest min grej.

Dagens skörd:

image3

Nästan osynligt, längst till vänster: Kattstrumpor från HotSox
Rutiga sockor från Biella
På mig: Cherry socks från Sourpuss
Till höger, samma kattsockor som till vänster

/Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0