Sjömansinspirerat

Jag läser naturligtvis andras modebloggar också; en del varje dag, en del mer sällan. Donna Sandras borde jag uppenbarligen läsa mindre ofta; för hon visar ofta saker jag bara vill köpa. (Det är liksom det hennes blogg handlar om: att visa kläder, en typisk modeblogg alltså.) Som den här från Mina UK.

Fast det är klart, "one size 8-12" är ju faktiskt helt kört. Och sömmen under bysten kommer nästan säkert hamna på bysten och urringningen kommer visa allt man har och lite till.
Men den var så söt och sjömansinspirerad! Om den bara haft sjömanskrage också.

Om någon av er hittar en blå eller röd klänning med sjömanskrage, som görs upp till storlek 44-46 och gärna täcker lite mer än rumpan, kan inte ni säga till mig då?

/Eva

Kommentarer
Postat av: Annaa M

One size 8-12 tycker jag låter lite skumt utom på vissa speciella modeller. Det ska vara rätt stå stor skillnad mellan en åtta och en tolva annars är det ju liksom ingen mening.

2007-11-29 @ 17:23:20
Postat av: DONNASANDRA

Vad sägs om
denna topp då? Mycket snygg och i storlek 46. Om den är för uringad kan man ju ha ett randigt eller enfärgat linne under. :-)

http://cgi.ebay.com/White-Vintage-Sailor-Mini-Dress-Tunic-Top-XXXL-329886_W0QQitemZ190177420113QQihZ009QQcategoryZ63861QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

2007-11-29 @ 23:51:54
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Annaa M

Donna Sandra; den där tycker jag skulle vara perfekt på Evis! Nästan gratis var den ju också!

2007-11-30 @ 01:22:09
Postat av: Evis

Tack! DonnaSandra!

Jag tror faktistk att jag måste köpa den. Du skojar inte om ditt eBay-beroende ;)

2007-11-30 @ 06:55:28
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0