Klänningsköp

Idag är en stor dag för jag ska gå med äldsta dotter och titta på festklänningar. Hon är sämst i hela världen på att gå i butiker, särskilt klädbutiker, så det blir en pärs. Särskilt när jag kommer att påminna henne om att hon förmodligen måste ha skor också. Det blir ännu värre.

Jag tänkte visa klänningen här som hon sett på Top Shop men jag hittar den inte. Eller så kommer jag inte ihåg den. Det bådar illa. Att jag förmodligen ogillade den och snabbt förträngde hur den såg ut.

Återkommer med rapporter!

Annaa/

Kommentarer
Postat av: fashionholic

lycka till.. hur kan man inte gilla att shoppa ;)

2007-11-28 @ 13:32:08
URL: http://fashionholic.blogg.se
Postat av: Annaa M

ja visst är det märkligt! Vet inte vad jag gjort för fel i uppfostran. Hennes syster är helt annorlunda, det är alltid en tröst.

2007-11-28 @ 13:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0