Allmänt utrop!

Fast mest till min kompis Sara:
De har nu skotskrutiga strumbyxor på H&M; med röd respektive svart bas!

Skotskrutiga trumpbyxor är för mig ett oundgängligt basplagg. De kan göra vilken enfärgad kjol som helst mycket mer intressant, om man nu inte kör skotskrutigt från topp till tå. Eftersom man sällan får exakt samma rutor i de olika plaggen ger detta lätt betraktaren en hallucinatorisk upplevelse.
Eller så kan man blanda olika slags rutigt. Kan Prada så kan du!

        
Bilder från www.style.com


Klänningen på den tredje bilden är min verkliga drömklänning: vackra blå och röda toner i rutigt med fina älvor tryckt på (hon hade en hel del älvor i vår/sommarkollektionen för nästa år).
I realiteten tänkte jag ta och kanske kombinera en blårutig klänning jag har med mina nya röda skotskrutiga strumpbyxor. Tror dock det passar dåligt på den affär jag just nu arbetsprövar på, så det får vänta tills jag börjar undervisa igen.

/Eva


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Håller med, den är verkligen fantastisk!

2007-11-26 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0