Vad ska jag köpa till min man i julklapp?

Den här kanske? Det stämmer i alla fall.

image284

Fast jag hade nog hellre sett "I dig feminist chicks". Den kommer från den amerikanska tidningen BUSTs boobitique där man också hittar T-shirts med den gamla tv-serien Pantertanter och den här, för "Ladies' Sewing Circle and Terrorist Society", som startades på ett stort kvinnomöte i Oregon 1972.

image286


Fast kanske inte just den till min man - Varför är det så svårt att hitta på presenter till karlar?
Min mamma och min syster är jag klar med för länge sen, men min pappa, styvfarsa och man kan jag inte komma på något till.

/Eva


Kommentarer
Postat av: Lena

Har du varit inne på http://www.thinkgeek.com (inte bara för datanördar).

2007-12-10 @ 21:25:21
Postat av: Annaa M

Minns hur vi turades om systern och jag att köpa almanacka och raktvål till fadern. Och jag tyckte alltid så synd om min bror som fick så tråkiga paket. En jul gav jag B ett skinkfat. Jisses.

2007-12-11 @ 01:31:53
Postat av: Evis

Ett skinkfat?!?
Gud, det kan vara det värsta jag hört. Det slår kofoten jag fick i födelsedagspresent av O.

2007-12-11 @ 09:25:11
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Annaa M

Ett sånt där av trä med ett grishuvud av metall i ena ändan, knorr i andra.

2007-12-11 @ 10:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0