Tufft!

Jag var inne på en annan blogg (jag undviker att jobba just nu) och såg hur de dissade deltagarna i Let's Dance kläder. Nu ska sägas att jag aldrig sett Let's Dance, vår TV ockuperas av tre barn och jag slåss inte direkt för ett sådant program; jag har ju mitt internet att surfa runt på ;)
Men, vad jag skulle säga var att även om jag tycker att kläderna var långt ifrån så anskrämliga som de tyckte, så var de rätt tråkiga: konventionella tävlingsdansdräkter, varken mer eller mindre. Med undantag av den här:


image224

Annorlunda och modern, men ändå inom "genren", så att säga. Extra härligt är att det är en dam i mogen ålder som vågar bryta gränserna och ta ut svängarna lite.

/Eva

Kommentarer
Postat av: Telefonissan

Vaba! Du kan ju inte välja bort "Lets dance"! ;-) Min 5-åring älskar glamour och vi brukar diskutera klänningarna. Hon gillar inte typiska danskläder där man visar mycket hud utan mera riktigt galastuk.

2007-12-05 @ 19:09:11
Postat av: Evis

Problemet är väl att min tråring väljer "Tant Grön, Tant Brun och Tant Gredelin" på DVD istället. Men jag gillar både dans och glamour annars.

2007-12-05 @ 19:13:31
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

:)

2007-12-06 @ 09:26:53
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Maritha

Eva: Din treåring har god smak, jag skulle också välja att titta på Tant Brun, Tant Grön och Tant Gredelin om alternativet va Lets Dance, mitt alternativ var istället att flippa vidare mellan kanalerna.

2007-12-06 @ 13:08:28
Postat av: lisa

vad fina kläninng

2007-12-06 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0