Snedknäppt

Det var den här tröjan från Koola Anna som jag hittade för 350 kronor dagen före julafton och köpte till yngre Dotter. Den är fin, men hon är inte säker på om hon ska behålla den. Anledning? Dragkedjan sitter som synes på sidan. Tjejen på bilden kanske kan dra ned sin dragkedja en ganska bra bit, men det kan inte Dotter med större byst, då trillar ett bröst helt enkelt ut ganska påtagligt. Helt öppen fungerar inte heller, då hänger det breda framstycket konstigt. Alltså kan man bara ha den så här, ordentligt stängd. Begränsar användningen. Men det finns som sagt nog inget annat dotter vill ha på Denim for Girls.  Å andra sidan, har man ganska många huvtröjor så kanske man kan äga en som  man måste ha knäppt.  Någon synpunkt?

                                                                           image396    Annaa/               

Kommentarer
Postat av: Evis

Jag gillar ju assymterisk knäppning, så jag hade behållit den, även om jag var tvungen ha den knäppt hela tiden. Men det verkar onekligen opraktiskt med en jacka som man inte kan bära öppen.

2007-12-26 @ 18:42:25
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0