She's all dressed up - she's gonna go out

(Paris: "Tonight")
Om det ändå vore så väl. Jag undrar hur det gick till att mitt liv blev sådant att krogbesöken under ett år kan räknas på ena handens fingrar och de tillsammans med maken kan räknas på dess tumme. Vi har väl helt enkelt varit dåliga på att odla barnvaktskontakter. Men ikväll, när jag är för trött för att jobba på min föreläsning om 1700-talets mode, skulle jag så innerligt gärna gå ut. Eller till och med sitta hemma och dricka pilsner, men det är ju inte lika kul. I alla fall, om jag skulle ha gått ut hade jag velat ha det här på mig:

image256
Topp: Mode Merr
Strumpbyxor: Cronert
Skor:DinSko


Fast det är bara skorna som jag har, men om man ändå ska önska...
Och så kjolen från idag då. Eftersom den är lite lös i midjan hade det troligen blivit ett svart resårskärp också.

/Eva

Kommentarer
Postat av: ingela

Känner igen det där ! Så kände jag i tisdags.
Men under jul och nyår har vi massor med barnvakt :)

2007-12-07 @ 21:18:59
URL: http://ingelasmobil.blogg.se
Postat av: Annaa M

Dagen efter tycker man ibland att det nästan kunnat vara med pilsnern. Åtminstone den sista!

2007-12-08 @ 17:13:50
Postat av: Evis

Jo, jag vet, men det hade varit kul någon gång i halvåret :)

2007-12-08 @ 17:28:24
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0