Saker jag inte köpte

Jag tog en sväng in på Myrorna vid Järntorget (Göteborg) på väg till dagens föreläsning. Där fanns en hel del fint, men inget som lockade mig tillräckligt för att jag faktiskt skulle köpa det. Det beror delvis på att jag har 1000 spänn att köpa julklappar till en hel familj för och då ska man inte köpa grejer till sig själv. I alla fall, om någon annan göteborgare är intresserad:
1. Ett par snörskor i vinröd lack från Victoria Ask. De var i sportskomodell och var nog helt oanvända. Bekväma och snygga, ungefär storlek 39 skulle jag tro.
2. Ett par lågklackade låga kängor i krokoprägling från Gabor, storlek 40 eller möjligen 41.
3. Två styck skotskrutiga "hemmaklänningar" i ylleblandning. Det stod "kappa" på Myrornas lapp, men mycket prydligt hemmaklänning i lappen på den ena. 50-60-tal kanske? Storlek stod däremot inte och eftersom jag redan hade en ylleklänning på mig kände jagatt det skulle bli för jobbigt att prova. Skulle tro att den ena var en 38-40 och den andra en 44a.

/Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0