Ett nytt bälte

Jag köpte ett nytt bälte igår också. För 40 spänn på Furulunds Tyger: Brett, mörkgrönt och hundtandsmönstrat, hur hade jag kunnat låta det vara? Det fanns ett kvar vid sextiden igår så bor du i Borås är det bara att åka dit och köpa det sista, det stod i en korg på disken.


image217


Så nu har jag 17 bälten, diverse klänningsskärp oräknade. Det kan vara för många. Tre av dem är från min ungdom och för korta för min midja, men 14 bälten är ganska mycket ändå. Det här använder jag till exempel aldrig, eftersom det är så speciellt:

image218

Det syns inte så bra, men det är i lack och jag tycker att det är väldigt vackert, men vet inte riktigt om jag kan med att ha det på mig. Och i sådana fall till vad. När jag blir osäker själv på om något passar brukar jag fråga min man till råds och han tycker att det är för mycket. Har han rätt? Är det för mycket?

/Eva

Kommentarer
Postat av: Elisa

Till något enkelt och understated skulle det väl kunna fungera med. Låta skärpet vara fokus och de andra kläderna ramen, sas.

2007-12-05 @ 14:04:33
Postat av: Evis

Skjorta kanske? Eller en sån där t-shirtklänning man hade på 80-talet?

2007-12-05 @ 14:10:48
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0