En premiär

Min nya digitalkamera, som jag fick i julklapp av min man, har självutlösare. Det innebär att jag i fortsättningen kan ta bilder på dagens klädsel även när han inte är hemma. Fast jag får nog öva lite innan det blir lika bra som när han tar dem, den här har en intressant ljussättning (dörren till barnrummet ska nog vara stängd i fortsättningen). Det ska gå, Annika, tar alla sina foton själv och de är alldeles fantastiska. Hon har dock stativ, vilket nästan säkert är bättre än att ställa kameran i en hylla i hallen.
I alla fall; här kommer dagens klädsel:

image405
Topp H&M
Hängsleklänning/tunika: Gina Tricot
(hur kunde jag ha motstått den? Prickar och rosa.
Jeans: makeyourownjeans.com


Det här är nog den klädsel som jag haft som är mest lik "standarmodebloggar-outfiten", dvs jeans och tunika, men rätt sött blev det, om det nu är sött man är ute efter.

/Eva

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, alla är vi barn i början, Eva! Men faktum är att det dröjde ett par månader innan jag investerade i ett stativ, och ännu ett par innan det blev en fjärrkontroll också - nu har jag blivit så bortskämd att jag blev helt panikslagen när jag tappade bort stativfästet och fick använda just hyllor och stolar att placera kameran på; ännu värre när fjärrkontrollen gick sönder för ett tag sedan. Men det är bara att försöka vara kreativ! Jag tycker att du lyckades utmärkt - prova dig fram bara tills du får det resultat du vill ha.
God fortsättning och gott nytt år!

2007-12-28 @ 14:38:12
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Evis

Annika: Tack. Nu är ju inte mitt motiv lika tjusigt som ditt ;)
Jag har ingen fjärrkontroll, utan bara självutlösare tyvärr, men det blev rätt många roliga suddiga kort när man rörde sig.
God fortsättning och Gott nytt år själv.

2007-12-28 @ 14:44:45
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0