Dagens klädsel

Så här såg jag och dottern Valeria ut när vi skulle gå på Fair Fashion Market på Världskultumuseet. Just det var en liten besvikelse, men det återkommer jag till senare ikväll, när jag har jobbat lite mer.

image259
Valeria
Jumper:H&M
Jeans:Gina Tricot
Skor: Mina rutiga från KappAhl
Jag
Jacka i ylle: hemsydd. Hör egentligen till
en av mina 1500-talsdräkter.
Kjol: hemsydd
Lackbälte:Myrorna
Strumpor; jo, det är lå-å-ånga strumpor,
inte strumpbyxor: Long Cuffable Scrunchable Socks
från SockDreams. Och de stannar uppe hyfsat av sig själv.
Skor: De vanliga från Remonte

/Eva

Kommentarer
Postat av: Maritha

Valeria är verligen ett vackert namn :)

2007-12-08 @ 18:46:41
Postat av: Evis

Tack!
Tvillingyrran heter Vendela och det gör att folk gärna blandar ihop dem även om de inte är speciellt lika i ansiktet.

2007-12-08 @ 23:40:13
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Maritha

Det var också ett vackert namn, jag tycker om namn som inte är så vansinnigt vanliga.

Jag har tvillingkusiner som inte har liknande namn men de är väldigt lika så man får titta på kläderna för att se skillnad på dem. Den ena har mycke beige och jordfärger den andra starka färger men det finns ju dagar när båda har jens och t-tröja.

2007-12-09 @ 11:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0