Däckade!

Däckade! Mitt i två olika inlägg om skärp och tvätt skulle jag bara ta en vilopaus med katterna i sängen, där låg redan dotter som var hemma för att skriva uppsats om katolska kyrkan. Vi somnade! Sov i flera timmar och vaknade inte förrän det hade blivit mörkt. Kanske överväldigad av mail från chefredaktör som tycker vi har en trevlig blogg, särskilt det vi skrivit om hennes tidning. Hi hi!

Åter till plikterna. Det ska bli skärp, västar och tvätt, men först en massa plikter.

Annaa/

Kommentarer
Postat av: Evis

Vad kul, erhh. vilken tidning?

2007-12-05 @ 16:41:04
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Maritha

Jag önskar att jag kunde få däcka lite så jag slipper plugga till tentan på fredag.

2007-12-05 @ 18:49:42
Postat av: Evis

Maritha: vad läser du?

Eva, nyfiken i en strut.

2007-12-05 @ 18:56:59
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Maritha

Eva: Jag läser på kulturvetarlinjen i Stockholm med etnologi som huvudämne. Nästa termin är det dax för c-uppsats.
Jag vill jobba på Nordiska museet eller Skansen när jag blir stor, skulle inte tacka nej till Nordiska museets arkiv heller.

2007-12-05 @ 22:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0