Bästa julskivorna

Beställa från USA talade vi om i annat inlägg. Mina erfarenheter sträcker sig mest till cd-skivor. T ex den som just  nu spelas, Sufjan Stevens box med fem julskivor. Bästa julskivan! Om man gillar musik som är lite åt amerikansk indie. Med frakt ändå en hundring billigare än från andra försäljare. I butik har jag inte kollat om den finns alls. Jag beställde direkt från http://asthmatickitty.com/


image269  Är man helt frälst åt det amerikanska indiehållet ska man förstås också köpa Bright Eyes julskiva! Traditionella amerikanska sånger i Conor Oberst och hans vännrs tappning. Beställes från http://www.saddle-creek.com/ för under hundralappen med frakt! Kommer på ett par dagar med en handskriven hälsning från skivbolaget, det är sånt jag faller för. Det gjorde jag även för den här bandtröjan. image270Men den var alldeles för liten och fel i modellen så jag gav bort den till yngre och smalare kompis T. Han har nog också vuxit ifrån den nu, men jag vet att den varit i Barcelona i alla fall. Inte så illa, där har inte jag varit! Syns inte så bra men det är en Bright Eyes-tröja.

Annaa/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0