Annandagsrea

Nä, jag ska inte gå på rea imorgon. Utom en sväng till Åhléns för att kolla in vilka plagg de hängt ut så här i början av rean. Det gäller att ha is i magen och vänta. Nolita-tunikan tänker jag inte köpa till 30 procent heller.

Jag antar att flera butiker väntar med rean ett tag. Weekday brukar inte starta förrän efter nyår. Men det kanske är skillnad nu när de har butiker även inne i gallerior. Gäller alltså att ta en koll på vilka butiker som alls rear. Men jag väntar gärna ett par extra dagar med Weekday, eftersom de rear allt brukar det finnas kvar en hel del. 
 
Och så förstås komma ihåg det viktigaste; inte rusa runt i butiker där man inte vanligen brukar hitta något alls. Jag menar, jag har inte ens reflekterat över att köpa ett enda plagg på Lindex i höst, så varför skulle jag plötsligt hitta något nu? Kanske möjligtvis kan något komma i en ny dager till slutrean, 70 procent, tag tre betala för två eller så. Men jag har alltid svårt att hitta det där tredje plagget.

Puh, jag ser redan fram emot pilsnern med Magnus framåt kvällningen!

Annaa/

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar annandag!

2007-12-26 @ 09:36:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Sanna

Åh, åhlens ska jag verkligen gå till idag och kolla rean :)

2007-12-26 @ 09:43:35
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: thowe

EXAKT, det gäller att ha is i magen! :D

2007-12-26 @ 12:22:19
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0